Masz pytania? Nie czekaj, skontaktuj się z nami »
Waluta:
PLN pokaż więcej
Język:
PL pokaż więcej

Reklamacje i zwroty

Nasz produkt nie spełnia Twoich oczekiwań?


Otrzymany produkt był uszkodzony?


Procedura reklamacji krok po kroku:

1. Zapoznaj się z Warunkami Reklamacji i Zwrotów. Dowiedz się, w jakich przypadkach przysługuje Ci naprawa produktu lub zwrot pieniędzy. Szczegółowe informacje znajdziesz w tym dokumencie.

2. Wypełnij formularz znajdujący się obok. Jeżeli produkt posiada fizyczne wady, dołącz zdjęcie elementu, który według Ciebie jest uszkodzony. Wypełnij wszystkie pola formularza.

3. Poczekaj na zapoznanie się przez nas z Twoją reklamacją / informacją o zwrocie. Wszystkie zgłoszenia rozpatrujemy w jak najkrótszym czasie - zazwyczaj jest to maksymanie 1 dzień roboczy. W przypadku potrzeby uzyskania dodatkowych informacji, skontaktujemy się z Tobą poprzez e-mail.

Jeżeli Twoja reklamacja jest zasadna, na podany adres e-mail otrzymasz dalsze, niezbędne informacje o kolejnych krokach. W przypadku zwrotu towaru, szczegółową instrukcję postępowania również otrzymasz w stosownej wiadomości e-mail.

Powód zgłoszenia:

  • To pole jest wymagane!
  • To pole jest wymagane!

Dane Zamówienia:

  • To pole jest wymagane!
  • To pole jest wymagane!
  • To pole jest wymagane!
  • To pole jest wymagane!
  • To pole jest wymagane!
  • To pole jest wymagane!

Dane Kupującego:

  • To pole jest wymagane!
  • To pole jest wymagane!
  • To pole jest wymagane!
  • To pole jest wymagane!
  • To pole jest wymagane!

Informacje do zwrotu:


Akceptacja warunków:

potwierdzam, że zapoznałem/łam się z Warunkami Reklamacji i Zwrotów


Sklep POK-TER.pl korzysta z ciasteczek (ang. cookies). Więcej o ciasteczkach przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.