Najczęściej zadawane pytania

Wybierz pytanie:

Jaki jest czas realizacji pokrowców miarowych ?

Czas realizacji wynosi 5-7 dni roboczych.

Jaki jest czas realizacji pokrowców uniwersalnych oraz koszulek ?

Czas realizacji wynosi do 24 godzin. Jeżeli zamówienie wpłynie do nas w sobotę czy niedzielę, wówczas wysyłka następuje w poniedziałek.

Czy można wykonać pokrowce z logiem marki pojazdu ?

Nie wykonujemy haftów związanych z marką i modelem pojazdu.

Czy pokrowce uniwersalne pasują na fotele kubełkowe ?

Pokrowce uniwersalnie nie pasują na fotele kubełkowe.

Czy można zwrócić zakupiony towar ?

Tak można. Czas to 14 dni po otrzymaniu produktu. Warunki zwrotu podane zostały w regulaminie sklepu

Jakich informacji należy udzielić po zakupie ?

Wszystkie atrybuty należy wybrać w konfiguratorze zawartym przy produkcie. W przypadku braku parametrów informacje należy uzupełnić w polu "uwagi do zamówienia"

Czym różnią się pokrowce miarowe od uniwersalnych?

Pokrowce miarowe są dopasowanie idealnie do siedzeń, posiadają osobne elementy na każde z dzieleń tylnej kanapy, użyte do produkcji materiały posiadają grubsze laminowanie. Szczegółowe informacje na temat używanych materiałów oraz konfiguracji znajdują się w opisie produktu.

Jaki jest okres gwarancji ?

Nasze produkty posiadają gwarancję na okres 12 m-cy.

Czy w pokrowcach wykonane są otwory na zagłówki ?

W pokrowcach uniwersalnych należy je wykonać samodzielnie poprzez nacięcie materiału (są one przystosowane nie naciągają się ani nie prują).

W jaki sposób skorzystać z rabatu ?

Po dodaniu produktu do koszyka w miejscu "dodaj kod rabatowy" należy wpisać nazwę dostępnego kuponu.

Czy mogę anulować swój zakup ?

Telefonicznie lub mailowo informując nas o tym.

Jak przebiega reklamacja zakupionego towaru ?

Informacje odnośnie reklamacji znajdą Państwo w zakładce "Reklamacje i zwroty".

Jakie są formy płatności za dany produkt ?

Płatność przelewem tradycyjnym, płatność PayU, PayPal lub za pobraniem.

Czy pokrowce mają wpływ na działanie poduszek powietrznych ?

Oferowane przez nas produkty nie kolidują z wybuchem poduszek powietrznych w pojeździe, potwierdza to certyfikat B28 wydany przez PIMOT.

Czy w pokrowcach uniwersalnych będę mógł skorzystać z podłokietnika w tylnej kanapie ?

Po odsunięciu obydwu zamków znajdujących się na oparciu tylnej kanapy będzie możliwość skorzystania z podłokietnika

Jakie są formy wysyłki ?

Paczka oraz paczkomat INPOST, poczta, kurier DPD.

Jaki jest status mojego zamówienia ?

Wszystkie informacje o etapie realizacji przesyłane są automatycznie na podany adres mailowy (poczty mailowe często traktują je jako spam). W razie braku informacji udzielamy ich telefonicznie mailowo lub poprzez czat znajdujący się na stronie.

Czy jest możliwość wymiany pokrowców uniwersalnych na miarowe ?

Oczywiście istnieje możliwość wymiany pokrowców po uprzednim kontakcie mailowym bądź telefonicznym w celu ustalenia szczegółów.

Czy oprócz wykonywania pokrowców, zakładacie je również ?

Niestety nie oferujemy takiej usługi. Współpracujemy z firmą, która zajmuje się montażem (osobom zainteresowanym udzielimy kontaktu).

Czy jest możliwość zmiany danych w zamówieniu ? Jeśli tak to kiedy, jakich?

Jeśli jest to zmiana dotycząca pokrowców miarowych to zależy od etapu realizacji ich. W przypadku zmiany danych do wysyłkowych prosimy o kontakt najlepiej telefoniczny.

Jaki jest czas realizacji na dywaniki gumowe oraz welurowe ?

Czas realizacji dywaników gumowych wynosi do 3 dni roboczych. Dywaniki welurowe realizujemy do 4 dni roboczych.

Czy można na dywanikach welurowych wykonać haft ?

Nie wykonujemy haftów na dywanikach.

Czy w pokrowcach uniwersalnych są otwory na pasy bezpieczeństwa ?

Pokrowce uniwersalne w wielu modelach samochodów nie kolidują z pasami bezpieczeństwa. W przypadku gdy pasy wychodzą z oparć foteli należy wykonać przecięcie (materiały są przystosowane - nie prują się ani nie naciągają).

Gdzie znajdę numer konta bankowego do przelewu ?

Dane potrzebne do przelewu tradycyjnego znajdują się w zakładce kontakt.

Czy koszulki w pełni zakrywają fotele?

W zależności od wybranej wersji koszulek. Opis oraz zdjęcia jak wyglądają koszulki znaleźć można na konkretnym produkcie.

Nie wiem czy mam /kanapę dzieloną czy całą, czy mam fotele kubełkowe czy zwykłe jak to sprawdzić?

W celu sprawdzenia wersji pojazdu należy przesłać wiadomość e-mail podając model samochodu oraz dołączyć zdjęcia foteli, gdzie zweryfikujemy i udzielimy informacji w odpowiedzi.